Jawatan Kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan (SPNK) - 16 Ogos 2023

Jawatan Kosong 2023 di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan (SPNK) | Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan ditawarkan untuk memohon jawatan di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan (SPNK)

Jawatan:

KELULUSAN MINIMUM : STPM/DIPLOMA & SPM

1. PENOLONG PEGAWAI SYARIAH GRED LS29

2. PEMBANTU SETIAUSAHA PEJABAT GRED N19

Cara Memohon:

1. Permohonan jawatan ini hendaklah dibuat SECARA DALAM TALIAN (ONLINE) dengan menggunakan Sistem Pendaftaran Pekerjaan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA9) yang diperolehi melalui pautan ini https://spa9.spa.gov.my/login

Umur:

Calon-calon lantikan adalah tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.

Pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah berumur kurang dari 58 tahun pada tarikh lantikan.

Catatan Am:

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. Sebarang keputusan yang dibuat berkaitan dengan urusan ini adalah muktamad.

Sebarang pemberitahuan mengenai urusan seterusnya termasuk temuduga akan dimaklumkan melalui Sistem Pesanan Ringkas (SMS) dan Semakan Melalui Laman Web Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan serta emel. Tiada surat akan dihantar.

Untuk maklumat lanjut, hubungi talian : 09-7485089. (Pejabat Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan)

Semua kekosongan jawatan adalah di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan (SPNK) seluruh negera. Permohonan hendaklah dibuat di Portal Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) sebagaimana link yang admin sediakan di bawah:-


* Sila baca terlebih dahulu iklan lengkap melalui link yang admin sediakan di bawah


Tarikh Tutup Permohonan : 16 Ogos 2023 (Rabu)





Pengenalan

Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan ditubuhkan di bawah peruntukan dalam Perkara 61 Bahagian Yang Pertama Undang-undang Perlembagaan Tubuh Kerajaan Kelantan. Ia memainkan peranan penting dalam aspek Pengurusan Sumber Manusia Negeri Kelantan.

Post a Comment

0 Comments