Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Kemaman (MPK) - 26 Julai 2023

Jawatan Kosong 2023 di Majlis Perbandaran Kemaman (MPK) | Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan ditawarkan untuk memohon jawatan kosong di Majlis Perbandaran Kemaman (MPK)

Jawatan:

1. PENOLONG PEGAWAI HIDUPAN LIAR GRED G29

2. PENOLONG PEGAWAI VETERINAR GRED G29

Cara Memohon:

Permohonan boleh dibuat secara atas talian melalui pautan berikut http://ekerjaya.mpkemaman.gov.my & melalui link yang admin sediakan di bawah.

Perhatian:

(i) Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ujian / ditemuduga.

(ii) Permohonan yang tidak menerima apa-apa jawapan selepas TIGA (3) bulan adalah dianggap tidak berjaya.


*Sila baca syarat kelayakan dan maklumat lain sebelum memohon melalui link di bawah


Tarikh Tutup Permohonan : 26 Julai 2023 (Rabu)


Klik Untuk Sumber Iklan

Klik Untuk Mohon Secara Online
Latar Belakang

Majlis Perbandaran Kemaman (MPK) terletak di bahagian selatan Negeri Terengganu dan merupakan salah satu gerbang masuk ke negeri ini. Secara umumnya lokasi Majlis Perbandaran Kemaman adalah bersempadan dengan Daerah Dungun di sebelah utara manakala di sebelah selatan pula bersempadan dengan Negeri Pahang.

Perlaksanaan pembangunan Negeri Terengganu oleh Kerajaan Negeri melalui dua fasa iaitu Fasa Pertama (1980-1995) dan Fasa Kedua (1995-2010) merupakan salah satu cabaran kepada Majlis Perbandaran Kemaman terutama Fasa Kedua yang lebih memberi penekanan dalam pembangunan sektor perindustrian di seluruh Negeri Terengganu.

Post a Comment

0 Comments